Splošni pogoji spletne trgovine BAZENI-AQUA.si so sestavljeni v skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot), na podlagi priporocil GZS in mednarodnih kodeksov za e-poslovanje.
S spletno trgovino BAZENI-AQUA.si (v nadaljevanju »trgovina« ali »BAZENI-AQUA.si«) upravlja Mateja Edelbaher s.p., Prešernova ulica 31, 2000 Maribor, ID za DDV: SI83346872, MŠ: 8049076000, ponudnik storitev e-poslovanja (v nadaljevanju »ponudnik«).
Splošni pogoji poslovanja obravnavajo delovanje spletne strani BAZENI-AQUA.si, pravice uporabnika ter poslovni odnos med ponudnikom in kupcem.
Ponudnik se zavezuje, da bo kupcu vselej zagotovil naslednje informacije:
Zaradi narave poslovanja, preko svetovnega spleta, se lahko ponudba BAZENI-AQUA.si ažurira in spreminja pogosto ter hitro. Cene so predstavljene kot maloprodajne cene (MPC), ki vsebujejo DDV.
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
Cena velja za vse uporabnike BAZENI-AQUA.si. Registracija uporabnika ni pogoj za izvedbo naročila. Uporabnik lahko postane registriran uporabnik BAZENI-AQUA.si z registracijo na spletni strani BAZENI-AQUA.si.
Registracija je možna tudi med postopkom nakupa.
Cene veljajo v trenutku oddaje naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji.
Kljub izjemnim naporom, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo zagotovila v obojestransko zadovoljstvo.
Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko ponudnik potrdi naročilo (kupec prejme elektronsko sporočilo o statusu Naročilo potrjeno). Od tega trenutka so vse cene in drugi pogoji fiksirani in veljajo tako za ponudnika, kot za kupca.
Kupec lahko pri nakupu izkoristi le 1 posamezen kupon. Kuponov ni možno kombinirati z drugimi kuponi ali ugodnostmi, razen če ni na kuponu navedeno drugače.
Če kupec naročila ne prekliče, gre naročilo v nadaljnjo obdelavo, ko ponudnik naročilo pregleda, preveri dobavljivost naročenih artiklov in naročilo potrdi oziroma z razlogom zavrne. Ponudnik lahko za preverjanje podatkov ali zagotavljanja točnosti dobave pokliče kupca na njegovo kontaktno telefonsko številko. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in ga odpošlje.
Sklenjena pogodba (naročilo) bo shranjeno na sedežu podjetja na trajnem disku. Kupec lahko kadarkoli preveri pogodbo (naročilo). Ponudba je enkratna.
Navodila in opis postopka nakupa najdete tukaj »
Minimalna vrednost naročila v spletni trgovini je 39,99 €. Če vrednost artiklov v košarici ne dosega minimalne vrednosti naročila, kupec ne more začeti z izvrševanjem nakupa s klikom na gumb “Na blagajno”.
Po veljavnem prečiščenem 43.č členu Zakona o varstvu potrošnikov lahko kupec po 14 dneh od vročitve odstopi od pogodbe. O tem nas lahko pisno obvesti ali blago vrne preko Pošte Slovenije (ali kateregakoli drugega ponudnika storitev). Strošek vračila blaga bremeni kupca. Od pisnega odstopa ima kupec 14 dni, da vrne blago. Ko prejmemo vrnjeno blago, bomo nemudoma oz. najkasneje v roku 14 dni vrnili kupnino.
Potrošnik mora artikel vrniti prodajalcu nepoškodovan in v nespremenjeni količini, razen če je artikel uničen, pokvarjen, izgubljen ali se je njegova količina zmanjšala, ne da bi bil za to kriv potrošnik. Potrošnik artiklov ne sme neovirano uporabljati do odstopa od pogodbe. Potrošnik sme opraviti ogled in preizkus artiklov v obsegu, kot je to nujno potrebno za ugotovitev dejanskega stanja. Potrošnik odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če zmanjšanje posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
Obrazec za Uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe se nahaja tukaj »
Kdaj je napaka stvarna?
Kadar:
Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.
Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku in nam hkrati omogočiti pregled artikla. Obrazec za prijavo stvarne napake se nahaja tukaj »
Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena. Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve.
Potrošnik, ki je pravilno obvestil prodajalca o napaki, ima pravico od prodajalca zahtevati, da:
– odpravi napako na blagu ali vrne del plačanega zneska v sorazmerju z napako ali
– blago z napako zamenja z novim brezhibnim blagom ali
– vrne plačani znesek.
V vsakem primeru ima potrošnik tudi pravico, da od prodajalca zahteva povrnitev škode, zlasti pa povračilo stroškov materiala, nadomestnih delov, dela, prenosa in prevoza izdelkov, ki nastanejo zaradi izpolnitve obveznosti iz prejšnjega odstavka tega člena.
Pravice potrošnika do uveljavljanja pravic iz naslova stvarne napake ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Vse pravice do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila Zakona o varstvu potrošnikov.
Artikli imajo garancijo, če je tako navedeno na garancijskem listu ali na računu. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil na garancijskem listu ter ob predložitvi računa. Garancijski roki so navedeni na garancijskih listih ali na računu.
Informacija o garanciji je navedena tudi na strani s predstavitvijo artikla. Če informacije o garanciji ni, artikel nima garancije ali pa podatek v tem trenutku ni znan. V slednjem primeru lahko kupec kontaktira ponudnika, ki bo zagotovil ažurno informacijo.
Izdelke, ki so v zalogi, odpošljemo v 1-3 delovnih dneh, v izjemnih primerih lahko traja dostava nekoliko dlje (npr. v poletnih mesecih 2-5 delovnih dni).
Dostavo naročenih izdelkov do skupne teže 40 kg izvaja pogodbeni partner GLS. Bazene dostavlja Intereuropa, kjer je možnost plačila le z bančnim nakazilom na TRR.
Več informacij o stroških dostave najdete tukaj »
V primeru, da želi kupec dostavo z drugim ponudnikom ali dodatnimi storitvami, lahko nastanejo dodatni stroški v skladu s cenikom izbranega ponudnika storitve.
Če izdelka ni na zalogi ali imamo vprašanje glede vašega naročila, vas bomo kontaktirali preko e-pošte.
Vse strani so v slovenskem jeziku. Nakup je možen le na ozemlju Republike Slovenije.
Vprašanja in morebitne reklamacije naslovite na elektronski naslov info@bazeni-aqua.si ali na telefonsko številko 041 682 241.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika.
Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila (pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov) in ostalo potrebno komunikacijo.
Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam.
Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Ponudnik bo z uporabnikom stopil v stik preko sredstev komunikacij na daljavo le, če temu uporabnik izrecno ne nasprotuje.
Oglasna elektronska sporočila bodo vsebovala naslednje sestavine:
BAZENI-AQUA.si se po svojih najboljših močeh trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu pa se lahko lastnosti artiklov, predstavljene na strani, rok dobave ali cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost, vzpostaviti učinkovit sistem obravnavanja pritožb in določiti osebo, s katero se, v primeru težav, kupec lahko poveže telefonsko ali po elektronski pošti. Postopek za oddajo pritožb je na voljo na spletnih straneh, je enostaven za uporabo in zaupen.
Ponudnik bo v petih delovnih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga vseskozi obveščal o poteku postopka.
Izvensodno reševanje sporov
Skladno z zakonskimi normativi ponudnik ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
BAZENI-AQUA.si, ki kot ponudnik blaga omogoča spletno trgovino na območju RS, na svoji spletni strani objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj ».
https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=SL
Navedena ureditev izhaja iz Zakona o izvensodnem reševanju potrošniških sporov, Uredbe (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES.
Mateja Edelbaher s.p., Prešernova ulica 31, 2000 Maribor
ID za DDV: SI83346872
Matična številka: 8049076000
TRR: SI56 0228 5485 4139 934 odprt pri NLB d.d.
Datum vpisa v poslovni register: 15.09.2017
Številka sklepa o vpisu v poslovni register: 316-08-01176-2017/2 z dne 15.09.2017
Vpis v poslovni register: AJPES, izpostava Murska Sobota
Splošni pogoji veljajo od 01.09.2023.